viernes, 17 de mayo de 2013

#18

Hoxe a entrada será diferente, eu son galega e hoxe como é Día das letras galegas apetecenme facer algo diferente.


Luar na lubre

Letra:
Chove en Santiago, meu doce amor,
camelia branca de ar brila enternecida ao sol,
brila enternecida ao sol.
Chove en Santiago, na noite escura,
herbas de prata e sono cobren a valeira lúa,
cobren a valeira lúa.
Olla a choiva pola rúa, laio de pedra e cristal.
Olla no vento esvaido, soma e cinza do teu mar.
Soma e cinza de teu mar, Santiago lonxe do sol
Agoa de mañán anterga trema no meu corazón



Se ven este ano está dedicado a Roberto Vidal Bolaño, eu os pondré un poema Estíbaliz Espinosa, porque sí xD



Comería a túa alma 
coma quen come un ovo 
doce 
novo 
perfecto microcosmos no seu óvalo de nacre. 

Pinga d´ouro 
mandorla 
comería a túa alma sen casca 
a túa alma sen culleres 
sen caducidade. 

Eterno almorzo da nenez de aldea. 

Sen saber e sen querer saber 
as nigromancias da tersura 
qué escuro demo agocha 
nin milagreiro sabor 
sen chegar a adiviñar sequera 
qué foi antes: 
a túa alma 
ou a galiña. 






3 comentarios:

Unknown dijo...

¿Gallega? Yo también :3 Me acabo de pasar por tu blog y la verdad es que me gusta. Saludos ^^

Yolanda Paredes dijo...

Muchas gracias ^^

Kelly CG dijo...

Vaya que si chove todos los días, dímelo a mí que estudio allí, jajaja un beso